AS Adventure

De uitdagingen werden duidelijk vastgesteld

A.S. Adventure stond voor twee belangrijke uitdagingen in hun retailoperaties:

  1. Magnetische diefstal: De winkels werden regelmatig geconfronteerd met diefstal door het gebruik van sterke magneten om beveiligingssystemen te omzeilen. Dit scenario tot een absoluut minimum reduceren was dan ook een belangrijke vereiste vanuit het management.
  2. Inefficiëntie door grote sleutelbossen: Het beheer van meerdere sleutels voor de beveiliging van vitrines resulteerde in lange wachttijden voor klanten. Daarnaast is het ook niet efficiënt werken voor het winkelpersoneel.

Om deze uitdagingen aan te pakken, implementeerde A.S. Adventure een scala aan InVue-oplossingen, geadviseerd en geleverd door Resatec, inclusief:

  • IR Safers: Iedereen kent de traditionele safers wel maar dit product gaat nét wat verder. Deze cases zijn zeer robuust en het slot is enkel te openen met de OneKEY (infraroodsleutel). Hierdoor heeft alleen geautoriseerd personeel toegang tot het product in de safer.
  • Cable Locks: Voor een breder scala aan producten werden InVue Cable Locks geïntroduceerd, die effectieve beveiliging bieden. Het kabelslot wordt bijvoorbeeld gebruikt voor de beveiliging van schoenen en jassen.
  • Smart Locks: Deze geavanceerde sloten vereenvoudigen de operationele processen door medewerkers snel en gemakkelijk toegang te geven tot producten met slechts één sleutel.
AS-Adventure-Resatec-InVue-2

Samen boeken we duidelijke resultaten

Ons eigen serviceteam zorgde voor een professionele, vlotte installatie van de oplossingen. Enkele weken na de oplevering bij A.S. Adventure werden de voordelen al snel zichtbaar voor het management:

  • Minder diefstal: De IR Safers doen hun werk en elimineren magnetische diefstal helemaal. Dat wordt meteen opgemerkt in de winstgevendheid op de winkelvloer.
  • Personeel werkt efficiënter: De introductie van de OneKEY op de winkelvloer is een gamechanger. Alle vitrines en kasten zijn voorzien van intelligente sloten, waardoor medewerkers sneller kunnen reageren op klantverzoeken.